Thursday, March 18, 2010

Halid umesto Halida

Voditeljka:
Sta radite u poslednje vreme?

Halid M:
Pio sam i propio se
sa sudbinom borio se
ta zena me ispracala
kuda idem nije znala

Halid B:
Ko da zna sudbina
dal' imam il' nemam
gradovi, sruseni
ja se Bosni spremam

...

Voditeljka:
Exit ili Gucha?

Halid M:
U mojoj lijepoj Bosni
nikad nije bilo granica
od Sarajeva do Prijedora
svaka moja stanica

Halid B:
Dosta mi je tuzne muzike
tuznih prica i pjesama
svelih ruza u proljece


Voditeljka:
Šta mislite o svom suparniku?


Halid M:
o jarane, jarane, jarani smo mi.
Ne daj, ne daj jednoj zeni da nas zavadi.

Halid B:
Sve u meni protiv tebe
ustaje polako
jos se samo srce nada
vjeruj nije lako


Voditeljka:
Sta imate da kazete za kraj?

Halid M:
Doslo vrijeme da se rastanemo
zapjevajte hej jarani stari
hej sviraci svirajte mi jace
da ne cujem kako draga na rastanku place

Halid B:
Kad se zapad sa istokom
spoji znajte, spoji znajte

Onda pjesmu mog zivota
ranom zorom, ranom zorom
ranom zorom zapjevajte
ranom zorom zapjevajte

No comments:

Post a Comment